Upravljanje karier

Ali vaši zaposleni vedo, kaj je potrebno za napredovanje? Ali ima vaša organizacija sistem, ki bi zaposlenim zagotavljal pravo podporo ob pravem času?

Upravljanje kariere zaposlenih postaja prioriteta vsake organizacije. Te se danes na vso moč trudijo, da sledijo hitro spreminjajočim se zahtevam po znanju, veščinah in izkušnjah, še posebej na kritičnih delovnih mestih. Z našimi svetovalnimi izkušnjami vam lahko pomagamo pri vzpostavitvi sistema upravljanja karier.

Ključni elementi za vzpostavitev kariernega sistema so:

  • vzpostavljanje modela kompetenc, ki omogoča ugotavljanje pomembnih znanj in veščin na vseh nivojih organizacije,
  • ugotavljanje razvojnih potreb menedžerjev in zaposlenih,
  • načrtovanje kariernih poti,
  • prepoznavanje ključnih izkušenj, ki jih morajo zaposleni imeti za prehod na naslednji nivo,
  • priprava razvojnih projektov, učnih priložnosti ter delovnih predlog za trenutne in prihodnje vloge,
  • izgradnja piramide nasledstev in kariernih zemljevidov, ki pospešujejo gibanje in napredovanje vaših najsposobnejših zaposlenih,
  • identifikacija trenutno obstoječih talentov na vseh področjih ter razpoložljivih talentov za napredovanje na naslednji nivo.

Naša metodologija kariernega razvoja vključuje naslednje korake:

  • oceno organizacijskih potreb in ciljev glede kariernega razvoja,
  • zagotovitev sodelovanja zaposlenih,
  • načrtovanje in implementacijo organizacijskih programov in orodij za karierni razvoj,
  • pomoč pri ocenjevanju, razvojnem načrtovanju in kariernem coachingu,
  • informacijska podpora sistemu upravljanja karier.