Sistem usposabljanja

Naš namen pri izgradnji sistema usposabljanja je v največji meri izkoristiti vaša vlaganja v razvoj znanja in veščin vaših sodelavcev. Zato je v prvi vrsti pomembno določiti področja razvoja, ki posamezniku predstavljajo izziv pri njegovem delu. Prvi korak pri izgradnji sistema usposabljanja je kvalitetna analiza potreb. Za hitro in natančno prepoznavanje osebnih izzivov uporabljamo analitična orodja DNLA Expert System. Z orodjem zanesljivo določimo potrebne smernice in programe za usposabljanje pri temeljnih socialnih, prodajnih in vodstvenih kompetencah. Nato sledi načrtovanje programa usposabljanja razvoja veščin, ki je v popolnosti prilagojeno potrebam, ugotovljenim v analizi.

Za načrtovanje programov izobraževanja, ki so prilagojeni potrebam organizacije, moramo natančno poznati strateške usmeritve organizacije, želene kompetence in nivo usposobljenosti zaposlenih. Ni dovolj, da se samo sprejemajo smernice za individualni razvoj, potrebno je zagotoviti, da se posamezni dogovorjeni razvojni ukrepi tudi izvedejo. Usposabljanja se lahko izvajajo v različnih oblikah; izobraževanja, coachingi, treningi ali mentorstva. Vsi naši izobraževalni in razvojni programi so prilagojeni vašim specifičnim izobraževalnim ciljem. Razvijamo seminarje in učne delavnice, ki temeljijo na dobri praksi uspešnih organizacij in sodobnih trendov. Sama tehnika izvajanja seminarjev običajno temelji na modelu delavnice, ki je kombinacija posredovanja znanja z reševanjem aktualnih poslovnih problemov. Zadnji korak v sistemu usposabljanja predstavlja analiza uspešnosti prenosa znanj v prakso. Zato ob zaključku procesa usposabljanja z DNLA orodji preverimo učinke in izmerimo uspešnost. DNLA nam s tem omogoča povečati učinkovitost nadaljevalnih treningov in usposabljanj. Na ta način enostavno izmerimo, kakšen je naš ROI (Return On Investment) v procesu usposabljanja.

Koraki v razvoju sistema usposabljanja:

  • analiza potreb z DNLA orodji in določanje razvojnega načrta, ki temelji na vašem modelu kompetenc,
  • določanje skupin za treninge in usposabljanja,
  • določanje razvojnih zahtev in oblikovanje programov razvoja,
  • oblikovanje najprimernejše tehnike izvajanja (seminarji, delavnice, coaching, mentorstva, itd.),
  • izvajanje programov,
  • možnost prenosa programov na interne trenerje,
  • DNLA analiza uspešnosti prenosa znanj v prakso.